torsdag den 13. marts 2008

Woooow!!


På vej tilbage fra min bådtur, kom jeg jeg forbi denne delikatessebutik. De havde alt hvad hjertet begærer af lækkerier, fra alverdens lande....nammenam! Jeg købte en stor portion bland-selv-salat, nogle kammuslinger, et par store marinede kæmperejer og en liter granatæble juice ( det skulle sgu smages og smager godt )
Alt dette sidder jeg og nyder nu og det smager framragende. Jeg er lidt træt i kroppen, tror ikke jeg har gået så meget i rigtig mange år. Jeg er også blevet lidt forkølet, men ikke noget en næsespray ikke kan klare ( i hope ) og har også været vågen siden kl. 2 i nat. Nu vil jeg smide mig på sengen og glo lidt tv. Jeg har ikke lagt nogle planer for i aften endnu, men måske en tur ind og se et broadway-stykke eller i biografen....eller noget helt andet....time will tell.

0 kommentarer: